Wakacyjne Promocje

gdzie znaleźć oznaczenia modelu?

Logo White Safe White

Pytania i odpowiedzi

Jak możemy Ci pomóc?

Wybierz kategorię

Najczęściej wyszukiwane
Najczęściej zadawane
Produkty
Produkty
Faktury
Faktury
Dostawa
Dostawa
Zamówienia
Zamówienia
Reklamacje i Zwroty
Reklamacje i Zwroty

Najczęściej zadawane

Jak sprawdzić, czy produkt jest dostępny w salonie? Zobacz

Dostępność towaru można sprawdzić klikając w napis Sprawdź dostępność w salonach . Jeśli produkt, który Państwa zainteresował, jest obecnie niedostępny w wybranym salonie, to prosimy o kontakt telefoniczny w celu sprowadzenia produktu.

W jaki sposób otrzymam fakturę/paragon ? Zobacz

Dbamy o ekologię i ważne jest dla nas oszczędzanie papieru, dlatego dokumenty sprzedaży są wysyłane drogą elektroniczną w postaci e-faktury. Do przesyłek nie dodajemy faktur lub paragonów w wersji papierowej. Dokumenty są przesyłane drogą mailową w godzinach wieczornych w dniu wysyłki.

Czy mogę zakupić produkt w salonie bez zamówienia? Zobacz

Jest taka możliwość, natomiast dostępność towaru gwarantujemy wyłącznie po wcześniejszym zamówieniu. Informujemy wtedy mailowo o rezerwacji i możliwości odbioru.

Gdzie znajdę numer nadania lub link do śledzenia przesyłki? Zobacz

Numer nadania jest wysyłany drogą mailową na adres podany w zamówieniu.

Czy można zwrócić produkt? Zobacz

Dajemy możliwość zwrotu lub wymiany towaru aż do 30 dni od dnia zakupu. Jeżeli napotkali Państwo problem z zakupionym produktem lub zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, bardzo prosimy o kontakt telefoniczny. Szczegółowe informacje znajdą Państwo tutaj.

Czy mogę zmienić formę wysyłki? Zobacz

Zmiana formy dostawy jest możliwa w przypadku, kiedy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. W celu zmiany formy dostawy prosimy o pilny kontakt telefoniczny z naszym konsultantem pod numerem: +48 12 444 1077

Kiedy towar zostanie wysłany i kiedy mogę spodziewać się kuriera? Zobacz

Wszystkie zamówienia złożone od poniedziałku do piątku, do godziny 15:30 są wysyłane jeszcze tego samego dnia. Czas dostawy jest zależny od wybranej opcji dostawy:

Kurier GLS Pobranie - 1 dzień roboczy
Kurier GLS po przedpłacie - 1 dzień roboczy
Paczkomaty InPost - 2 dni robocze
Poczta Polska List Polecony - 2 dni robocze
Poczta Polska List Ekonomiczny - 4 dni robocze

Należy pamiętać, że jest to szacowany czas doręczenia i w niektórych przypadkach może on się wydłużyć.

Do każdego złożonego zamówienia wysyłamy informację o wysyłce drogą mailową. W wiadomości znajduje się numer nadania przesyłki, a także odnośnik do jej śledzenia.

Czy jest możliwość płatności kartą za pobraniem? Zobacz

Płatność przy odbiorze paczki możliwa jest tylko gotówką. 

Zależy mi żebym otrzymał produkt jak najszybciej, jaki sposób dostawy wybrać? Zobacz

Najszybszą formą dostawy jest wysyłka kurierska za przedpłatą lub pobraniem. Wszystkie zamówienia złożone do godziny 15:30 są realizowane tego samego dnia. W przypadku wybrania kuriera GLS za przedpłatą należy dokonać płatności za pomocą dotpay, tpay lub paypal.

Czy kurier doręczający będzie do mnie dzwonił? Zobacz

W przypadku opcji dostawy kurierem GLS kurier powinien kontaktować się z Państwem w sprawie doręczenia. Niestety przy formie wysyłki Pocztą Polską nie ma takiego wymogu.

Wystąpił błąd płatności. W jaki sposób mogę ponowić płatność? Zobacz

W przypadku wystąpienia błędu płatności bardzo prosimy o ponowne złożenie zamówienia. Mogą państwo również dokonać płatności bezpośrednio na nasz rachunek bankowy:

Odbiorca: Paweł Ochyński CSG S.A
27 1600 1420 1848 8259 6000 0001
Jako tytuł proszę wpisać numer zamówienia

Czy mogę anulować zamówienie? Zobacz

W celu anulowania prosimy o kontakt telefoniczny lub poprzez czat na stronie Świat Baterii.

Czy można złożyć zamówienie mailowo? Zobacz

Zamówienia prosimy składać bezpośrednio przez naszą stronę, jest to najszybszy sposób na otrzymanie potrzebnego produktu.

Czy jest możliwość płatności kartą w sklepie? Zobacz

W każdym punkcie jest możliwa płatność zarówno kartą, jak i gotówką. 

Jak połączyć dwa zamówienia w jedno? Zobacz

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, mogą Państwo dodać produkt do zamówienia kontaktując się z naszym konsultantem telefonicznie lub poprzez czat na stronie, który znajduje się w prawym dolnym rogu.

Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji? Zobacz

Rejestracja w naszym sklepie jest konieczna do złożenia zamówienia. Do zrealizowania zamówienia konieczne jest podanie danych adresowych oraz kontaktowych.

Bateria / zasilacz nie pasuje. Czy mogę wymienić produkt na inny? Zobacz

Umożliwiamy zwrot lub wymianę towaru aż do 30 dni od dnia zakupu. W przypadku błędnie zamówionego towaru należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

https://swiatbaterii.pl/content/28-wymiana-krok-po-kroku

Podłączony nie ładuje, co zrobić? Zobacz

Problem z ładowaniem nowej baterii jest rzadki w przypadku modeli marki Green Cell. Gdyby jednak nastąpił, w poniższym linku znajdą Państwo wskazówki, jak temu zaradzić:

„Podłączony – nie ładuje”- komunikat w systemie Windows

Jak zareklamować produkt? Zobacz

Udzielamy 24-miesięcznej gwarancji na zasilacze i klawiatury oraz 12 miesięcy na pozostałe produkty z naszej oferty. Wszystkie informacje na temat składania reklamacji znajdą Państwo na samym dole strony w "Pomoc i Kontakt" -> "Gwarancja i Zwroty" 

Jak długo mam czekać na reklamacje/ zwrot? Zobacz

Reklamacje staramy się rozpatrzać tak szybko jak to możliwe. Zależy nam, by nasi Klienci otrzymali w pełni sprawny produkt w jak najkrótszym terminie. Maksymalny czas realizacji reklamacji wynosi 14 dni.

Czy reklamacje można złożyć osobiście? Zobacz

Oprócz sklepu internetowego posiadamy również swoje punkty stacjonarne w Krakowie oraz w Warszawie. Jeśli zakupiony produkt uległ awarii, jak najbardziej jest możliwość reklamowania w jednym z naszych punktów handlowych.

Jak zapakować odsyłany towar? Zobacz

Zachęcamy, by w przypadku odsyłania do nas zakupionego towaru, zabezpieczyć przesyłkę przed transportem, by produkt nie uległ uszkodzeniu. Produkt wystarczy zabezpieczyć np. kopertą z folią bąbelkową.

Czy można odesłać towar do paczkomatu? Zobacz

Niestety nie odbieramy przesyłek nadanych do paczkomatu. Zachęcamy aby odsyłać produkty za pośrednictwem firmy kurierskiej, bądź Poczty Polskiej.

Jaki power bank będzie odpowiedni dla mojego telefonu? Zobacz

Poniżej przesyłamy kilka artykułów blogowych, które pomogą wybrać idealny power bank dla osobistych potrzeb:
Jak wybrać powerbank – 3 złote porady
Ile razy power bank naładuje telefon?
Power bank do telefonu – jak wybrać najlepszy?
Ranking power banków zima 2018/2019

Jak dobrać odpowiednią baterię do mojego urządzenia? Zobacz

Dwa proste sposoby jak odnaleźć baterie pasującą do Twojego modelu laptopa


1. Model Urządzenia
Model laptopa najczęściej znajduje się na spodzie urządzenia. Odczytaj go i wpisz w wyszukiwarce sklepu.
np. Asus K53SV / HP Pavilion G6 / MacBook Pro 13 A1278

2. Kod Baterii
Kod baterii znajduje się na wewnętrznej stronie akumulatora na naklejce znamionowej. Odczytaj kod i wpisz go w wyszukiwarce sklepu.
np. AA-PB9NC6B / A32-M47 / BTY-L45

„Ładowanie nie odbywa się” – problem ładowania baterii w MacBookach Zobacz

Zdarza się, że przy zakupie nowego akumulatora do MacBooka występuje błąd ładowania. Poniższy artykuł pomoże rozwiązać problem:
„Ładowanie nie odbywa się” – problem ładowania baterii w Macbookach 

Jak dobrać odpowiedni zasilacz do mojego urządzenia? Zobacz

Dwa proste sposoby jak odnaleźć zasilacz pasujący do Twojego modelu laptopa:


1. Model Urządzenia
Model laptopa najczęściej znajduje się na spodzie urządzenia. Odczytaj go i wpisz w wyszukiwarce sklepu.
np. Asus K53SV / HP Pavilion G6 / MacBook Pro 13 A1278


2. Wartość INPUT / OUTPUT
Na tabliczce znamionowej zasilacza znajdują się wartości napięcia i natężenia prądu oznaczone jako OUTPUT, a na spodzie laptopa te same parametry oznaczone jako INPUT. Odczytaj jedne z nich i wpisz w wyszukiwarce sklepu, dodając do nich markę urządzenia. Upewnij się, że wtyk wyszukanego zasilacza jest właściwy.
np. Asus 19V 4.74A / Dell 19.5V 4.62A / Lenovo 20V 3.25A

Czy wystawiamy faktury pro forma? Zobacz

Istnieje możliwość wystawienia faktury pro forma. W tej sytuacji prosimy o złożenie zamówienia poprzez nasz sklep internetowy i umieszczenie w wiadomości informacji o konieczności wystawienia faktury pro forma.

Czy wystawiamy faktury z odroczonym terminem płatności? Zobacz

Faktury z odroczonym terminem płatności są wystawiane tylko dla instytucji Państwowych. Abyśmy mogli zrealizować takie zamówienie, prosimy o mailowe przesłanie oficjalnego zamówienia na nasz adres mailowy info@swiatbaterii.pl. W zamówieniu należy uwzględnić model baterii i jej koszt, a także sposób dostawy, jaki Państwa interesuje.

W jaki sposób zmienić dane na fakturze? Zobacz

Dane na fakturze mogą Państwo zmienić do momentu, gdy zamówienie nie opuściło jeszcze naszego magazynu. W razie konieczności zmiany danych prosimy o przesłanie noty korygującej do wystawionej faktury VAT na adres e-mail info@swiatbaterii.pl.

Masz inne pytania? Napisz do nas!

Obsługa klienta
Obsługa klienta
Dział techniczny