ULTRA PROmocja

gdzie znaleźć oznaczenia modelu?

Logo White Safe White

Pytania i odpowiedzi

Jak możemy Ci pomóc?

Wybierz kategorie

Najczęściej wyszukiwane
Najczęściej zadawane
Produkty
Produkty
Faktury
Faktury
Dostawa
Dostawa
Zamówienia
Zamówienia
Reklamacje i Zwroty
Reklamacje i Zwroty

Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób otrzymam fakturę/paragon ?

Zobacz

Dbamy o ekologię i ważne jest dla nas oszczędzanie papieru, dlatego dokumenty sprzedaży są wysyłane drogą elektroniczną w postaci e-faktury. Do przesyłek nie dodajemy faktur lub paragonów w wersji papierowej. Dokumenty są przesyłane drogą mailową w godzinach wieczornych w dniu wysyłki.

Gdzie znajdę numer nadania lub link do śledzenia przesyłki?

Zobacz

Numer nadania jest wysyłany drogą mailową na adres podany w zamówieniu.

Jak sprawdzić, czy produkt jest dostępny w salonie?

Zobacz

W celu sprawdzenia dostępności produktu zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub poprzez czat na naszej stronie, który znajduje się w prawym dolnym rogu.

Czy mogę zakupić produkt w salonie bez zamówienia?

Zobacz

Jest taka możliwość, natomiast dostępność towaru gwarantujemy wyłącznie po wcześniejszym zamówieniu. Informujemy wtedy mailowo o rezerwacji i możliwości odbioru.

Czy można zwrócić produkt?

Zobacz

Dajemy możliwość zwrotu lub wymiany towaru aż do 30 dni od dnia zakupu. Jeżeli napotkali Państwo problem z zakupionym produktem lub zakupiony produkt nie spełnia Państwa oczekiwań, bardzo prosimy o kontakt telefoniczny. Szczegółowe informacje znajdą Państwo tutaj.

Masz inne pytania? Napisz do nas!

Obsługa klienta
Obsługa klienta
Dział techniczny