Wybierz urządzenie
Wybierz urządzenie
i dobierz pasujące produkty
×
Wybrane urządzenie
Wybrane urządzenie:

Darmowy zwrot, reklamacja i gwarancja

Kupiłeś produkt, ale nie spełnia Twoich oczekiwań lub doznał usterki? Masz prawo do skorzystania ze zwrotu lub reklamacji.
 

Darmowy zwrot do 30 dni

Jak dokonać zwrotu DHL?

  1. Wypełnij formularz zwrotu.
  2. Przejdź do nadania przesyłki zwrotnej DHL.
  3. Wybierz punkt nadania.
  4. Wydrukuj list przewozowy bądź skorzystaj z możliwości wydrukowania w punkcie.
  5. Nadaj przesyłkę w dogodnej dla Ciebie lokalizacji.
  6. Środki otrzymasz nie później niż 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.

Jak dokonać zwrotu InPost?

  1. Wypełnij formularz zwrotu.
  2. Przejdź do nadania przesyłki zwrotnej InPost.
  3. Wypełnij wszystkie niezbędne dane i czekaj na wygenerowanie kodu zwrotu. 
  4. Umieść wygenerowany kod zwrotu na paczce.
  5. Nadaj paczkę w dowolnym Paczkomacie.
  6. Środki otrzymasz nie później niż 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.

Gwarancja

Każdy produkt sprzedawany w Sklepie Internetowym Światbaterii.pl jest objęty gwarancją jakości. Okres gwarancji każdorazowo podany jest w opisie produktu i jest liczony od momentu jego wydania. Sklep Internetowy Światbaterii.pl dokłada wszelkich starań, aby oferowane Produkty były jak najwyższej jakości i wyraża nadzieję, że zakupiony produkt będzie działał bezawaryjnie przez cały okres eksploatacji. Baterie litowo-jonowe ulegają stopniowemu zużyciu przez cały okres eksploatacji. Mimo takiej właściwości tego produktu zapewniamy Państwa, że nasza polityka gwarancji dopuszcza zużycie o 20% jako normalny stan - naturalne starzenie się baterii. Każde zużycie (obniżenie realnej pojemności) o więcej niż 20% na koniec okresu gwarancji względem stanu w momencie otrzymania produktu jest podstawą do reklamacji. Szczegółowe warunki gwarancji można znaleźć w regulaminie sklepu.
Uwaga! Proszę sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia/braku poproś kuriera o spisanie protokołu szkody.
 

Reklamacja

Robimy wszystko, aby oferowane przez nas produkty były jak najwyższej jakości. Chcemy, aby zakupione produkty działały bezawaryjnie przez cały okres eksploatacji. Jednak w przypadku wystąpienia usterek uruchamiamy na żądanie klienta procedury reklamacyjne, o których mowa w poniższych punktach. Prowadzimy wsparcie techniczne pod numerem telefonu 12 444 10 77 oraz za pośrednictwem drogi elektronicznej (adres e-mail: [email protected]).

Jak złożyć reklamację:

  1. Powiadom nas o wadzie najlepiej mailowo lub pisemnie. Zachęcamy do wypełnienia dostępnego tutaj formularza reklamacji.
  2. Dokładnie opisz wadę oraz swoje oczekiwania co do rozpatrzenia reklamacji.
  3. Zapakuj bezpiecznie produkt, najlepiej nadaje się do tego oryginalne opakowanie.
  4. Zachęcamy, aby dołączyć do paczki formularz reklamacji. Ułatwi to identyfikację zamówienia i przyspieszy całą procedurę.
  5. Zachęcamy, aby dołączyć też dowód zakupu – np. paragon/fakturę VAT.
  6. Bezpiecznie zapakowaną paczkę odeślij na adres:
Panattoni Park West, Green Cell
ul. rtm. Witolda Pileckiego 8
32-050 Skawina
Prosimy o zachowanie numeru listu przewozowego, na którym została odesłana paczka na reklamację. Będzie on niezbędny w celu uzyskania informacji na temat jej statusu.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Pon-Pt:
8:00 - 16:00
Odpowiadamy
w ciągu 24h