gdzie znaleźć oznaczenia modelu?

Logo White Safe White

Gwarancja

Każdy produkt sprzedawany w Sklepie Internetowym Światbaterii.pl jest objęty gwarancją jakości.
Okres gwarancji każdorazowo podany jest w opisie produktu i jest liczony od momentu jego wydania.
Sklep Internetowy Światbaterii.pl dokłada wszelkich starań, aby oferowane Produkty były jak najwyższej jakości i wyraża nadzieję, że zakupiony produkt będzie działał bezawaryjnie przez cały okres eksploatacji.
Baterie litowo-jonowe ulegają stopniowemu zużyciu przez cały okres eksploatacji. Mimo takiej właściwości tego produktu zapewniamy Państwa, że nasza polityka gwarancji dopuszcza zużycie o 20% jako normalny stan - naturalne starzenie się baterii. Każde zużycie (obniżenie realnej pojemności) o więcej niż 20% na koniec okresu gwarancji względem stanu w momencie otrzymania produktu jest podstawą do reklamacji.
Szczegółowe warunki gwarancji można znaleźć w regulaminie sklepu.
Uwaga! Proszę sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia/braku poproś kuriera o spisanie protokołu szkody.

Reklamacje

Jak złożyć reklamację – skrócona instrukcja

Robimy wszystko, aby oferowane przez nas produkty były jak najwyższej jakości. Chcemy, aby zakupione produkty działały bezawaryjnie przez cały okres eksploatacji.
Jednak w przypadku wystąpienia usterek uruchamiamy na żądanie klienta procedury reklamacyjne, o których mowa w poniższych punktach.
Prowadzimy wsparcie techniczne pod numerem telefonu 12 312 51 87 oraz za pośrednictwem drogi elektronicznej (adres e-mail: info@swiatbaterii.pl).
Sklep Internetowy odpowiada za wady Produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
1. Powiadom nas o wadzie najlepiej mailowo lub pisemnie. Zachęcamy do wypełnienia dostępnego tutaj formularza reklamacji.
2. Dokładnie opisz wadę oraz swoje oczekiwania co do rozpatrzenia reklamacji.
3. Zapakuj bezpiecznie produkt, najlepiej nadaje się do tego oryginalne opakowanie.
4. Zachęcamy, aby dołączyć do paczki formularz reklamacji. Ułatwi to identyfikację zamówienia i przyspieszy całą procedurę.
5. Zachęcamy, aby dołączyć też dowód zakupu – np. paragon/fakturę VAT.
6. Bezpiecznie zapakowaną paczkę odeślij na adres:

Świat Baterii
ul. Szymona Szymonowica 83
30-396 Kraków

7. Nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania reklamacji powiadomimy Cię o rezultatach jej rozpatrzenia. 

Wszystkie procedury są szczegółowo opisane w regulaminie sklepu, dostępnym tutaj.

ZWROTY

Jak zwrócić produkt – skrócona instrukcja 

1. Jako Konsument masz 30 dni na zwrot produktu, nawet bez podania przyczyn.
2. Poinformuj nas o chęci odstąpienia od umowy. Zachęcamy do wypełnienia dostępnego tutaj formularza zwrotu.
3. Zapakuj bezpiecznie produkt, najlepiej nadaje się do tego oryginalne opakowanie.
4. Zachęcamy, aby dołączyć do paczki formularz zwrotu. Ułatwi to identyfikację zamówienia i przyspieszy całą procedurę.
5. Zachęcamy, aby dołączyć też dowód zakupu – np. paragon/fakturę VAT.
6. Bezpiecznie zapakowaną paczkę odeślij na adres:

Świat Baterii
ul. Szymona Szymonowica 83
30-396 Kraków