Do końca promocji zostało
d
h
m
s
Brak zapisanych urządzeń
Automatycznie zapiszemy wyszukane urządzenia, a Ty oszczędzasz czas i otrzymasz dopasowane promocje.
Brak zapisanych urządzeń
Automatycznie zapiszemy wyszukane urządzenia, a Ty oszczędzasz czas i otrzymasz dopasowane promocje.
REGULAMIN USŁUGI MONTAŻU W AUTORYZOWANYM SERWISIE
z dnia 29 grudnia 2020 r.
§ 1. DEFINICJE
§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Regulamin określa warunki korzystania przez Klientów z Usługi montażu w autoryzowanym serwisie.
Usługa montażu w autoryzowanym serwisie oferowana jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w obrębie administracyjnym miast wskazanych w procesie Zamówienia.
Sprzedawca oferując Usługę montażu w autoryzowanym serwisie pełni rolę pośrednika pomiędzy Klientem, a Serwisantem w wykonaniu Montażu Zamówionego Produktu.
§ 3. PRZEBIEG I ZAKRES USŁUGI MONTAŻU W AUTORYZOWANYM SERWISIE
Klient przy zakupie Produktu w Sklepie ma możliwość zamówienia Usługi montażu w autoryzowanym serwisie poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji, a następnie potwierdzenie swojego wyboru w koszyku przy realizacji płatności za Zamówienie.
Klient dokonuje płatności za Usługę montażu w autoryzowanym serwisie bezpośrednio u Serwisanta.
Lista dostępnych Serwisantów będzie dostosowana do wybranego przez Klienta obszaru, na terenie którego chce aby Usługa montażu w autoryzowanym serwisie była świadczona. Sprzedawca ani Serwisant nie odpowiadają za błędny wybór przez Klienta obszaru, w którym Usługa montażu w autoryzowanym serwisie ma być świadczona.
Zamówiony przez Klienta Produkt będzie wysyłany na wskazany przez niego adres. Jednocześnie, na adres mailowy Klienta wraz z potwierdzeniem Zamówienia Produktu wysłane zostanie potwierdzenie zamówienia Usługi montażu w autoryzowanym serwisie.
Po zamówieniu przez Klienta Usługi montażu w autoryzowanym serwisie, Serwisant skontaktuje się z nim w formie telefonicznej lub mailowej celem umówienia terminu Usługi montażu w autoryzowanym serwisie. W związku z powyższym Klient wyraża zgodę na kontakt telefoniczny Serwisanta z Klientem.
Klient w celu zrealizowania zamówionej Usługi montażu w autoryzowanym serwisie dostarczy w wyznaczonym terminie i pod wskazany adres Produkt wraz z Urządzeniem, w godzinach pracy Serwisanta.
Serwisant może odmówić wykonania Usługi montażu w autoryzowanym serwisie, jeśli stan techniczny dostarczonego przez Klienta Urządzenia nie nadaje się do Montażu w nim Produktu.
Po wykonaniu Usługi montażu w autoryzowanym serwisie, Serwisant poinformuje Klienta w formie telefonicznej lub mailowej o możliwości odbioru Urządzenia wraz z zamontowanym w nim Produktem. Klient zapłaci za wykonaną Usługę montażu w autoryzowanym serwisie w momencie odbioru Urządzenia wraz z Produktem, w akceptowanych przez Serwisanta sposobach płatności.
§ 4. ODPOWIEDZIALNOŚĆ
W przypadku nieprawidłowości w działaniu zamontowanego w Urządzeniu Produktu z winy Serwisanta Klient ma prawo, w ramach dokonanej już zapłaty, do żądania wykonania Usługi montażu w autoryzowanym serwisie przez Serwisanta ponownie w ustalonym między Klientem, a Serwisantem terminie. Jeżeli w wyniku nieprawidłowego Montażu uszkodzeniu uległo Urządzenie lub Produkt zakupiony przez Klienta, Klient będzie mógł żądać od Serwisanta naprawienia szkody.
W przypadku braku działania zamontowanego Produktu z winy Sprzedawcy, ponosi on wyłączną odpowiedzialność za wymianę wadliwego Produktu na nowy na zasadach wskazanych w Regulaminie Sklepu Internetowego Światbaterii.pl.
Jeżeli Zamówiony przez Klienta Produkt nie jest kompatybilny z Urządzeniem z winy Klienta, ponosi on odpowiedzialność za zwrot Produktu, z zastrzeżeniem praw przyznanych przez przepisy prawa i Regulamin Sklepu Internetowego Swiatbaterii.pl.
Jeżeli dostarczone przez Klienta Urządzenie po odpowiednim Montażu w nim Produktu nie działa w sposób poprawny ze względu na inne wady techniczne Urządzenia Klienta, Serwisant ani Sprzedawca nie ponoszą odpowiedzialności za brak działania Urządzenia w sposób poprawny.
§ 5. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych Klientów w zakresie Usługi montażu w autoryzowanym serwisie jest Sprzedawca.
W celu wykonania zamówionej Usługi montażu w autoryzowanym serwisie, Administrator powierza na podstawie odrębnej umowy przetwarzanie danych osobowych Klientów wybranym Serwisantom.
Powierzone dane osobowe obejmują imię, nazwisko oraz numer telefonu Klientów.
Więcej informacji na temat danych można znaleźć w Polityce Prywatności dostępna pod adresem https://swiatbaterii.pl/content/2-polityka-prywatnosci.
§ 6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Regulamin wchodzi w życie z dniem 29 grudnia 2020 r.
W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa powszechnie obowiązującego na terytorium RP oraz Regulamin Sklepu Internetowego Swiatbaterii.pl. Ten wybór prawa nie ma zastosowania do konsumentów, jeśli pozbawia on ochrony konsumenta, którą przyznają mu przepisy prawa właściwe dla jego miejsce zwykłego pobytu.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu. Informacja o ewentualnej zmianie Regulaminu zostanie zakomunikowana Odbiorcy stosownym kanałem komunikacji.