Wybierz urządzenie
Wybierz urządzenie
i dobierz pasujące produkty
×
Wybrane urządzenie
Wybrane urządzenie:

GC Bateria do roweru elektrycznego Ebike z ładowarką 48V 14.5Ah 696Wh Bidonowa EC5 m.in do Samebike, Ancheer

Green Cell
Produkt dostępny
Zamów teraz aby otrzymać w poniedziałek, 22.04
Gwarancja satysfakcji - zwrot, aż do 30 dni
  • Szukasz baterii do swojego roweru elektrycznego ? Jeździsz w terenie i potrzebujesz mocy, czy może po mieście i ważna jest dla ciebie wytrzymałość ? Dobrze trafiłeś bateria do e-bike GreenCell spełni wszystkie twoje oczekiwania.
  • W ofercie GreenCell znajdziesz baterię dokładnie pasującą do twojego modelu. Wszystkie komponenty użyte do produkcji są najwyższej jakości. Ogniwa Li-On zapewniają dłuższą żywotność, obudowa jest wytrzymała i ma ergonomiczny kształt.
  • Kupując baterię do roweru elektrycznego GreenCell dostajesz kompletny zestaw zawierający: baterię do ebike, dedykowaną ładowarkę, klucz do blokady antykradzieżowej, instrukcję oraz wszystkie elementy do montażu baterii w twoim rowerze!
  • Inteligentny system BMS stale monitoruje i optymalizuje pracę baterii by zapewnić bezpieczeństwo, bezawaryjność oraz jak najlepszy zasięg dostosowany do twojego stylu jazdy. Silniki z rekuperacją nie są kompatybilne z baterią .
1 499,95 zł

Ilość:

 

Bateria Green Cell do roweru elektrycznego

Zaprojektowana i złożona w Polsce

48V | 14.5Ah | 696Wh

Nigdy nie pozwól się zatrzymać i wybierz źródło energii, które zapewni Ci mobilność, maksymalne osiągi i niezawodność na każdej trasie.

Wydajne źródło energii dla silnika

Maksymalne osiągi w każdej chwili dzięki BMS o mocy 30A

Dłuższy dystans na jednym ładowaniu

Wydajne ogniwa Li-Ion o zwiększonej gęstości

Niezawodność i bezpieczeństwo

Rygorystyczna kontrola jakości, sprawdzone komponenty

24 miesiące gwarancji

100% satysfakcji

Najwyższa jakość z europejskiej fabryki

Dokładamy wszelkich starań, aby dać Ci produkt najwyższej jakości i świeżą energię do działania. Dlatego cały proces tworzenia tej baterii, od pierwszego szkicu projektu po złożenie finalnego produktu, został przeprowadzony w naszym własnym laboratorium i fabryce w Polsce.

Starannie dobieramy komponenty

Na podstawie wewnętrznych testów wybieramy najlepszych dostawców podzespołów

Testujemy każde ogniwo

Poddajemy je odpowiedniej selekcji jeszcze przed połączeniem ogniw w jeden duży pakiet

Kontrolujemy jakość na każdym etapie

Każda bateria przechodzi 6-stopniową kontrolę jakości pod względem elektrycznym i mechanicznym

Spełniamy wszystkie normy

W tym m.in. CE, UKCA, UN38.3, IEC 62133-2:2017

Niezawodność i wydajność w każdej sytuacji

W trwałej, szczelnej obudowie zamknęliśmy nie tylko wysokiej jakości ogniwa, charakteryzujące się długą żywotnością co pozwala długą eksploatację, ale również inteligentny system zarządzania baterią, który nieustannie monitoruje parametry pracy akumulatora. Dostarcza on wszystkie niezbędne zabezpieczenia, które wpływają na bezpieczeństwo użytkowania m.in. ochronę przed głębokim rozładowaniem, przeładowaniem, przegrzaniem oraz balansuje napięcie między ogniwami co wydłuża żywotność akumulatora.

Wbudowany BMS o mocy 30A to potężne źródło energii dla silnika elektrycznego Twojego roweru co przełoży się na maksymalne osiągi na nawet najbardziej stromych podjazdach. Wykorzystaj 100% potencjału swojego E-Bike!

Z GC PowerMove zyskasz energię na najdłuższe trasy

Do 150 km

podczas spokojnej jazdy (silnik w trybie ECO)

Do 70 km

podczas szybkiej jazdy (silnik w trybie TURBO)

Szeroka kompatybilność, łatwy montaż

Chcemy by dobór odpowiedniej baterii oraz jej montaż był jak najprostszy. W tym celu zastosowaliśmy elektronikę, która jest zgodna z większością rowerów elektrycznych na rynku oraz dołączamy w zestawie wszystko co niezbędne do szybkiego montażu.

By mieć pewność, że ta bateria jest stworzona dla Ciebie - porównaj poniższe parametry ze starą baterią oraz specyfikacją roweru. Jeśli masz jakieś wątpliwości - chętnie pomożemy!

  • Napięcie baterii: 48V
  • Maksymalna moc silnika: 750W
  • Wymiary baterii: 36.7 x 9 x 11.1 cm
  • Rodzaj złącza baterii: EC5

Zawartość zestawu:

  • bateria
  • ładowarka
  • kluczyki do blokady antykradzieżowej
  • szyna montażowa
  • instrukcja obsługi

A to wszystko otrzymasz w ekologicznym pudełku z nadrukami wykonanymi z farby sojowej.

Warto przeczytać

PowerMove od Green Cell, czyli najświeższa premiera tej wiosny!

Firma Green Cell właśnie zaprezentowała swój najnowszy produkt – baterię do rowerów elektrycznych, która jest montowana w fabryce pod Krakowem. Sprawd...

Czytaj wiecej

Jak zwiększyć zasięg roweru elektrycznego?

Popularność e-bike rośnie z sezonu na sezon. Nic dziwnego – dzięki wspomaganiu baterii, możemy pokonać nim dłuższą trasę bez większego wysiłku. Ale by...

Czytaj wiecej

Rodzaje baterii do rowerów elektrycznych

Dlaczego popularność rowerów elektrycznych rośnie? To proste: zapewnia nam przejechanie danego dystansu z mniejszym wysiłkiem. E-bike potrzebuje jedna...

Czytaj wiecej

Jak działa rower elektryczny?

Zastanawiasz się nad zakupem roweru elektrycznego? Szukasz wskazówek, które pomogą Ci wybrać najlepszy model? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w na...

Czytaj wiecej

Specyfikacja
Producent:
Green Cell
Kod produktu:
EBIKEGCF03
Pojemność:
14.5Ah
Rodzaj ogniw:
Wyjście:
EC5
Wejście:
XLR 3 Pin
Napięcie:
48V
Wskaźnik:
Diody LED
Do silników o mocy:
250W rekomendowana/ 750W max
Zasięg:
od 70 km do 150 km
W zestawie:
bateria, ładowarka, 2 x kluczyk, szyna montażowa , instrukcja
Stan:
Nowa
Wymiary:
367x90x111mm
Waga:
3.77kg
Gwarancja:
24 miesiące
Możliwość zwrotu:
Do 30 dni
Energia (Wh):
696Wh
Wybrane kompatybilne marki:
Samebike, Ancheer
Opinie i pytania klientów
Wyraź swoją opinię
star-empty star-empty star-empty star-empty star-empty

Ten produkt nie posiada jeszcze opinii. Oceń go jako pierwszy.

Aby dodać opinię musisz być zalogowany oraz posiadać zakupiony produkt.

Średnia ocen
Wyraź swoją opinię

Ten produkt nie posiada jeszcze opinii. Oceń go jako pierwszy.

Aby dodać opinię musisz być zalogowany oraz posiadać zakupiony produkt.

×

Dziękujemy za dodanie opinii,
wkrótce będzie dostępna na karcie produktu.

zamknij
Najczęściej zadawane pytania
Jak dobrać baterię do roweru elektrycznego?
Zobacz
Przy zakupie odpowiedniej baterii do EBIKE czyli roweru elektrycznego należy sugerować się następującymi danymi:

Napięcia - 24V 36V 48V 72V - Dobieramy napięcie dokładnie takie jakie jest na starej baterii lub deklarowane na silniku.

Rodzaj obudowy - musi ona być ona odpowiednia pod względem wymiarów oraz kształtu, żeby pasowała w miejsce używanej wcześniej baterii.

Wejście w rowerze czyli rodzaj gniazda.

Moc silnika - Musimy pamiętać o tym, że im mocniejszy silnik tym lepsze przyspieszenie, większe wsparcie podczas podjazdów, a co za tym idzie, szybsze rozładowywanie baterii. Wszystkie standardowe modele baterii pracują z silnikami elektrycznymi o maksymalnej mocy 250W.Zachęcamy również do zapoznania się z artykułem "jak dobrać baterię do roweru elektrycznego" .
Czy w rowerze elektrycznym można zastosować akumulatory żelowe?
Zobacz
Baterie do starszych rowerów elektrycznych, jedne z pierwszych na rynku mogą występować w odmianach Ni-MH (niklowo-metalowo-wodorkowe) lub AGM (zwykłe akumulatory) - obecnie żadne z baterii w ofercie nie są z nimi kompatybilne
Ile wytrzymuje bateria w rowerze elektrycznym?
Zobacz
Standardowa bateria Green Cell jest w stanie wytrzymać około 500 pełnych cykli – czyli pełnego rozładowania i naładowania. Jeśli przyjmiemy jeden cykl na tydzień i następujące z czasem naturalne zużycie ogniw, to żywotność baterii przy oszczędnej jeździe może wynosić nawet 10 lat.

Zachęcamy również do zapoznania się z artykułem "Jak długo trzyma bateria do e-bike’a".
Wymiana baterii w rowerze elektrycznym?
Zobacz
Sam proces wymiany baterii w rowerze elektrycznym może wydawać się skomplikowany, jednak w rzeczywistości montaż nowej baterii można łatwo wykonać samodzielnie. Każda bateria Green Cell wyposażone jest w szynę montażową, dzięki której łatwo można łatwo przymocować baterię do roweru. Akumulatory posiadają również 4-pinowe złącza wyjściowe - aby poprawnie podłączyć baterię, wystarczy połączyć dwa piny dodatnie (+) oraz ujemne (-). Dokładne instrukcje znajdują się również w każdym egzemplarzu - dzięki temu możesz mieć pewność, że bez problemu zamontujesz akumulator.
Bateria do roweru elektrycznego na bagażnik?
Zobacz
Bateria bagażnikowa Green Cell jest montowana z tyłu roweru, zaraz za siodełkiem. Typ ten zazwyczaj wykorzystywany jest w rowerach miejskich. Ze względu na umiejscowienie posiadają one charakterystyczny odblask.
Jak sprawdzić baterię w rowerze?
Zobacz
Przy zakupie nowej baterii do roweru elektrycznego, na początek powinieneś sprawdzić trzy najważniejsze elementy:

  • • Napięcie fabrycznej baterii,
  • • Moc silnika,
  • • Rodzaj wtyku, za pomocą którego bateria jest połączona z rowerem.

Mając te informacje, można rozpocząć poszukiwania nowej baterii. Kiedy sprawdzisz te elementy, pozostanie tylko skontrolowanie wymiarów nowej baterii. Przy wyborze nowego akumulatora warto również posiłkować się jej zdjęciami. Baterie Green Cell do rowerów elektrycznych posiadają dokładne fotografie, obrazujące każdy element zestawu. Dzięki temu w łatwy sposób znajdziesz odpowiednie rozwiązanie dla Twojego roweru!

Zachęcamy również do zapoznania się z artykułem "Jak dobrać baterię do roweru elektrycznego?"
Jak obliczyć zasięg roweru elektrycznego?
Zobacz
Pojemność baterii Green Cell wpływa bezpośrednio na dystans możliwy do przejechania rowerem elektrycznym. W sklepie Świat Baterii wszystkie baterie mają podane widełki, które odpowiadają dystansowi jaki można pokonać na poszczególnym modelu przy założeniu, że silnik ma standardowe 250W oraz cykl jest mieszany (50% czasu pracy nóg/toczenie się, 50% czasu pracy silnika elektrycznego).

  • • Tryb ECO - spokojny tryb jazdy
  • • Tryb TURBO - dynamiczny tryb jazdy

Tabela widoczna na dole stronie przedstawia zasięg przy wykorzystywaniu przez 100% czasu silnika elektrycznego (ciągła praca silnika bez przerwy co w praktyce się nie zdarza - jazda z górki/toczenie się na prostej drodze dlatego na Świat Baterii jest cykl mieszany)
Jaki jest koszt ładowania samochodu elektrycznego?
Zobacz
Cena ładowania samochodu elektrycznego zależy od kilku czynników. W przypadku korzystania z publicznych stacji ładowania, ceny wahają się od 1,1 do 3,5 złotych za 1 kW. Stworzenie domowej instalacji może znacząco obniżyć te koszty. Zainstalowanie swojej prywatnej stacji ładowanie może obniżyć te koszt nawet o 50%. Należy tu jednak uwzględnić cenę prądu u operatora, z którego usług się korzysta.

Zachęcamy również do zapoznania się z naszym artykułem: "Czy auto elektryczne się opłaca?"
Dopasowanie baterii po wtyku - jeszcze nic straconego!
Zobacz
Większość baterii w ofercie posiada dodatkowo wyprowadzone kable, które pozwalają na bezpośrednie podłączenie się do kontrolera silnika. Jest to przydatne w sytuacji gdy wtyk jest innego typu w obecnej baterii oraz nowo zakupionej. W tym przypadku należy sprawdzić jakiego typu podłączenie jest wyprowadzone z silnika/kontrolera roweru. 
Statusu reklamacji i zwrotu
Zobacz
O realizacji reklamacji lub zwrotów informujemy naszych Klientów do 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki, dlatego prosimy o cierpliwość. Jeśli chcą Państwo sprawdzić na jakim etapie jest Państwa sprawa to uprzejmie prosimy o kontakt mailowy na [email protected]. W wiadomości prosimy podać numer listu przewozowego odesłanej przesyłki.